el gringo
el gringo
u el gringa je napsáno: pokaždé když je zasažen hráčem, veme si kartu z ruky tohoto hráče. počítá se jako zásah i když hráč zahraje indiány? nebo třeba když bandita ztratí poslední život kvůli indiánům, veme si hráč který je zahrál odměnu 3 karty? (zabili ho indiáni ne?)
Re: el gringo
El Gringo si líže při zásahu Indiány i kulometem (ne při výbuchu Dynamitu)...Pokud sám zahraje Duel proti někomu a duel prohraje, nelíže si kartu, protože ho zranila jeho vlastní karta, ne karta zahraná protivníkem...
Pokud Banditu někdo zabije zahráním Indiánů, myslím si, že si hráč odměnu bere (sice zabíjeli indiáni, ale hráč je poslal...) - tímhle si nejsem jistý, ale hrajeme to tak...
Pokud Banditu někdo zabije zahráním Indiánů, myslím si, že si hráč odměnu bere (sice zabíjeli indiáni, ale hráč je poslal...) - tímhle si nejsem jistý, ale hrajeme to tak...
Re: el gringo
Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.
El Gringo: Kdykoliv mu je sposobena strata zivota inym hracom, lizne si 1 nahodnu kartu z jeho ruky.
Plati i pri Indianoch, Kulometu, ... .
El Gringo: Kdykoliv mu je sposobena strata zivota inym hracom, lizne si 1 nahodnu kartu z jeho ruky.
Plati i pri Indianoch, Kulometu, ... .
Re: el gringo
Jak to proběhne? Formou dodatku k pravidlům? Kdy to můžeme očekávat?Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30 čer 2015, 21:06
Re: el gringo
Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? DIki za odpoved
Re: el gringo
Podle mého ano. A navíc je to srandaAdecDuracka píše:Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? DIki za odpoved
Re: El Gringo
EL GRINGO
Vždy, když díky nějakému hráči ztratíte životy, vezměte si z jeho ruky náhodně jednu kartu za každý život, o který přijdete. Tato schopnost neúčinkuje, pokud byste měli ztratit svůj poslední život. Když dotyčný hráč nemá v ruce dostatek karet, respektive žádné karty, máte smůlu! Nezapomeňte, že zranění způsobená Dynamitem se nepřiřazují žádnému hráči. Jestliže zahrajete Duel a přijdete o život, protože neodhodíte kartu BANG!, kartu si od protivníka neberete.
Vždy, když díky nějakému hráči ztratíte životy, vezměte si z jeho ruky náhodně jednu kartu za každý život, o který přijdete. Tato schopnost neúčinkuje, pokud byste měli ztratit svůj poslední život. Když dotyčný hráč nemá v ruce dostatek karet, respektive žádné karty, máte smůlu! Nezapomeňte, že zranění způsobená Dynamitem se nepřiřazují žádnému hráči. Jestliže zahrajete Duel a přijdete o život, protože neodhodíte kartu BANG!, kartu si od protivníka neberete.
Re: el gringo
Jak je to El Gringo vs Derrenger?
Byl jsem jiná postava (Sam vouture), dal jsem Derrenger, ubral jsem život a neměl jsem kartu, ale díky Derrenger jsem si ji dobral.
Ma El gringo právo si ji vzít?
Byl jsem jiná postava (Sam vouture), dal jsem Derrenger, ubral jsem život a neměl jsem kartu, ale díky Derrenger jsem si ji dobral.
Ma El gringo právo si ji vzít?
Re: el gringo
Áno, schopnosti postáv sa aktivujú až po ukončení efektu karty, t.j. až po tom čo si Sam zoberie kartu vďaka Derringer.